Aidonia - 100 Stab

Aidonia - 100 Stab. Jag älskar den låten. Den är så härlig. Och rolig. Koreografin till den som steg 2:orna ska köra på uppvisningen är grymt snygg. Och rolig den me :P Kan typ dom två-tre första åttorna till den. Sjukt rolig. Vill lära mig resten av den. Funderar på om jag ska be Jessica lära mig några fler steg till den på nån lunchrast lr nåt xD Me loves it. Ska bli kul att se den på dansuppvisningen sen. Vill se dom där popping snakes. Fattar inte hur dom ska gå till riktigt. Jag vet typ hur popping går till, men förstår inte hur man ska få ihop de me en snake :S Man lär iaf ha en jädra kroppskontroll.

Gun Session - Akon & Sean Paul. Också en sjukt bra låt och en grym koreografi. Fast jag kan inte ett enda steg av den typ :/ 

Funderar på att färga håret igen också. Färgen har ju typ gått ur, igen. Men måste klippa mig först. Hoppas att Lisa kan klippa mig. Blir alltid nöjd när hon klipper mig, och de blir mkt billigare än att gå till en frisör.

Men nä, nu ska jag nog sova så att jag orkar sätta mig på bussen till klubbkvällen imorrn. Hade inte tänkt träna först, men jag vill träna på b-twist och den där svep-grejen. Ska fan sätta b-twist snart. Så svårt ska de väl inte va att få balans i landningen.

Toodles

Kommentarer
Postat av: Elisa

Det blir säkert superfint ;D

2009-04-05 @ 16:57:45
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0