B-twist hihi ^^

Yes, jag satte b-twist idag. Från tumblingen till en matta på gropen, ingen höjdskillnad. Okej, så jag sätter ner händerna, så jag räknar de inte riktigt som att jag satte den, men jag står fan på fötterna iaf. Jag landar inte på knäna lr på typ framdelen av fötterna och tappar balansen, jag står faktiskt me typ raka ben. Nu lär jag bara hitta balansen lite så att jag inte behöver sätta ner händerna. De va meningen att jag skulle testa den där svep-grejen också, men de va så mkt småbarn överallt, och mitt ben ville inte riktigt samarbeta, så de blev inte så. Drog hem lite tidigare också, eftersom jag inte orkade vänta på bussen hem i över en timme. Erik gjorde mig sällskap till bussen, kul att prata me honom lite :)

Hoppas att min t-shirt kommer imorrn. Jag tvivlar på de, eftersom de stog att leveranstiden va 3-4 dagar, och dom skickade den i fredags. Fast jag förstår inte hur de kan ta typ 3 dagar för den att komma då? :S Aja, man kan ju hoppas iaf. Annars borde den komma på onsdag typ.

Lyssnar på Blackout Riddim mix nu, me typ massa olika artister. Riktigt nice. Something Wrong me Kid Kurrupt är ju me. Inte hela låten, men en del av den. Vill ha hela låten, men den duger tills Amanda kan skicka hela låten till mig :P

Blir party i helgen också :D Trodde att de va nästa helg, v.16, och jag börjar jobba klockan 6 på morgonen på söndagen, så jag trodde att jag inte skulle kunna va me, men som tur va va de nu i helgen och jag är ledig hela helgen så :D Party, party!


Kardinal Offishall ft. Akon - Dangerous.
Bra partylåt, dock lite uttjatad, men ändå :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha han måste ha slagit i huvet;D Men kul att han stanna och pratade iaf:) håller med..hur lång tid kan det ta egentligen med att skicka grejer? ;o hehe bra låt men som sagt uttjatad tyvärr:( <3

2009-04-06 @ 01:51:13
URL: http://rockointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0