Boring dag

Har typ inte gjort nånting idag, sjukt tråkigt. Fast ändå har dagen gått ganska snabbt. Tog en promenad, pappa kom me påskägg från honom och farmor och hjälpte syrran me skolarbete. Sen klippte hon mig lite, eftersom Lisa inte kunde idag och jag ville iaf få en kortare lugg innan helgen. Den va ju typ en halvmeter för lång. Ska nog färga håret imorrn lr på lördag.

Får se om de blir träning imorrn också. Jag tvivlar på de, eftersom de är långfredag. Men man vet aldrig. Skulle va skönt att få åka iväg och träna, plus att de fördriver de mesta av dagen. Ser fram emot party på lördag. Ska bli kul att träffa tjejerna igen. Just ja. Jag testade en av drinkarna idag, den me absolut mango och äppeljuice. Smakade vodka så utav bara h-vete. Mamma hade rätt, juice tar fram alkoholsmaken. Så jag hällde i lite läsk för att blanda ut de, blev godare då :P Smakade bara läst. Den där drinken ska man nog köra me när man redan har druckit en del xD Ska nog testa på den andra drinken på lördag, hoppas den är godare. Vilket påminner mig om att jag måste köpa Sprite. Måste ändå ner och köpa tortellini. Tycker ju helt plötsligt om de, fast jag aldrig har gillat de förut. Nu har jag dille på de.

Jobbet ringde idag också, bokade in tider ända fram till v.19. Skönt :) Fast jobbet igår va sjukt drygt, så mkt folk i gångarna så de tog en evighet att ta sig fram :S

Nu sitter jag och gör de man inte ska göra på kvällarna. Lyssna på house och soca musik. För de första, så blir man ännu mer partysugen. För de andra, så blir man danssugen. För de tredje, så blir man lite speedad. Me andra ord, inte bra. Så nu ska jag nog lägga mig och kolla på nån film lr nåt, så att jag kan somna i någorlunda vettig tid.

Elephant Man - Dancehall Soca
Kanske inte en av mina favoriter, men definitivt rolig.

Aloha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0