Busy Signal

Wie hittade två låtar från dansen igår, Whine Like That och Murderer, båda me Busy Signal. Dom är sjukt bra, hur härliga som helst. Jag tyckte väl att jag kände igen rösten när hon spelade dom på dansen. Börjar få ganska många låtar me Busy Signal nu :D

Haha Eve påpekade häromdagen att jag verkar ha ändrat musikstil, och de har jag nog tror jag :P Inte lika mkt pop/rock längre. Mer dancehall, house, hip hop och R&B :P De är nog tack vare dansen som jag ändrat musikstil. Går inte så jättebra att dansa hip hop till typ Simple Plan och Good Charlotte xD Jag gillar fortfarande pop/rock, jag lyssnar bara inte på de lika mkt längre.

Iaf, Busy Signal, sjukt bra.





Här kommer en bild på Twilight t-shirten som jag lovade också.




Puss

Kommentarer
Postat av: Elisa

Det är ju bra att ha en bred musiksmak ju hehehe ;D Det var verekligen en fin team edward tröja :D

2009-04-07 @ 20:17:03
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0