Dans

Dansen va (som vanligt :P) grymt kul idag. Ännu roligare me tanke på att de inte har varit nån dans på två veckor, och för att jag inte heller har vetat om jag ens skulle kunna gå idag. Men stegen va verkligen sjukt roliga, typ house & ragga steg. Och uppenbarligen är vi klara me hela Candy Shop också. Amanda visade oss dom sista stegen idag, va inte särskilt mkt kvar. Hon hade bestämt också att jag ska köra pingvinen i början. Vet inte om hon menade bara idag lr även på uppvisningen, jag fattade de iaf som att jag ska göra de på uppvisningen också. Jag har scenskräck, men de ska nog gå :D

Busy Signal ft. Alborosie - Murderer
Definitivt en av dom bästa låtarna jag hört <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0