Easy Access

Idag känner jag att jag inte har suttit still särskilt mkt. Vaknade, åt frukost och tog en promenad i de varma vädret. Sen åkte jag direkt ner till jobbet och fixade ett nytt passerkort eftersom mitt gamla dog. Sen gick jag till Kupolen där mamma och syrran och småtvillingarna hämtade upp mig, och så åkte vi till Ica Maxi och handlade. Seriöst, minst halva Haga jobbar inom Ica. Iaf, sen åkte jag hem och drog ut me staven ett tag. Hann slå både fingrarna och foten av mig innan jag åkte ner tidigare till dansen för att köpa biljetter åt mamma och pappa till dansuppvisningen nästa helg. Dansen va sjukt kul, ni lär aldrig få höra mig säga nånting annat om dansen, men jag kände mig en aning frånvarande. Va lite irriterad på en sak, lr snarare på mig själv. Vi körde en massa olika steg till olika låtar. Körde igenom en dans/koreografi typ tre gånger sen bytte hon. Grymt kul. Vi hann me väldigt mkt känns de som. Blir en utmaning att komma ihåg stegen imorrn. Sen körde vi igenom candy shop några gånger och fixade me placeringar, jag ska stå längst fram. De visste jag ju iofs redan. Dans igen på fredag för att Amanda måste ställa in den på måndag. De va meningen att jag skulle åka till Sthlm och hälsa på Becka och Liza redan på torsdagen, men får se hur de blir me de. De är sista danslektionen innan uppvisningen, och jag känner att jag verkligen behöver gå på den. Annars kommer jag att ha total panik inför dansuppvisningen. Förhoppningsvis är de okej att jag kommer fredag kväll lr lördag morgon istället :)

Om ni undrar över mina bloggrubriker, så är de titlar på danslåtar som jag har på hjärnan när jag skriver blogginläggen. Hatar att komma på rubriker och är totalt kass på de, så get used to it xD

Easy Access - Busy Signal


Låten som va min rubrik igår:

Heavy Load - Shurwayne Winchester
Damn, I love it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0