Eh, Eh

Ledig idag efter att ha jobbat fyra dagar i rad :) Skönt, jag va så sjukt trött så jag pallade inte ens att va me på flashkicken i tisdags. Och Steffi tyckte att jag såg bakis ut xD Idag va jag däremot mkt piggare, jag och Sara tog en fika på Kupolen och pratade lite :) Sen hann jag bara hem och ta en promenad och äta och sen blev de ner på Kupolen igen, den här gången me mamma. Hon ska ut på lördag och hon behövde nå nya kläder. Jag hittade ett par jeans på Kappahl för 260 kr. De trodde jag aldrig. Definitivt inte den typen av jeans som jag brukar köpa, men dom va snygga och satt bra så why not. Mamma köpte likadana xD Hittade en topp på Gina Tricot också.  Nu har jag sjukt mkt kläder. Mina kläder som jag beställde från Halens kom i tisdags lr nåt. En bikini, ett part matchande shorts och en lila topp. Bilder kommer imorrn tror jag. Väntar fortfarande på mina shorts från H&M men dom kommer inte förrän i slutet av maj :S

Får lön imorrn också :D Den här gången får jag mkt mer än första lönen. Då fick jag ju bara betalt för introveckan i slutet av februari. Men nu får jag för hela mars. Har jobbat 13 dagar och får 11 000 kr (efter skatt) för de. Jag gillar mitt jobb. Han jobbade igår också. Han kollar fortfarande inte ens på mig, men de börjar närma sig. Igår började han snegla på mig när han gick förbi. Fick lust att köra på honom me trucken när han kom gåendes på kvällen där. Till mitt försvar va jag trött och asstressad = extremt lättirriterad.
Fast jag kan inte va irriterad på honom heller för att han inte hejar och inte ens kollar på mig. Jag har inte rätt att va de. Jag har ju gjort samma sak själv så...Jag är nog mer irriterad på själva situationen, lr på mig själv för att jag inte själv tar tag i de. Och på att jag faktiskt BRYR mig. Jag borde inte göra de. Vet inte varför jag ens orkar bry mig. Jag ska sluta.

Nä, nu ska jag fixa lite me musik. Sitter och lyssnar igenom Lady Gagas skiva (därav titeln på blogginlägget xD). "Eh, eh" är härlig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0