En snabbis

Får bli en lite snabb uppdatering här innan jag lär gå och lägga mig :P Börjar jobba klockan sex imorrn. Drygt, men skönt att jobba dag ändå :P Så har man resten av dagen framför sig.

I fredags jobbade jag iaf mesta av dagen, sen fick jag skynda mig hem och äta och byta kläder och dra till träningen. Askul träning. Nu kommer jag inte riktigt ihåg va vi gjorde men jag kommer ihåg att den va rolig iaf xD

Igår va jag ledig, så då fick de bli en shoppingtur på Kupolen me mamma. Bytte storlek på en av mina toppar som jag köpte på H&M tidigare i veckan, och så hittade jag en jacka och ett par mjukisbyxor på Stadium. Jag har sjukt mkt mjukisbyxor, men jag va bara tvungen att köpa dom. De va Adidas och dom kostade bara 300kr, assnygga. Helt perfekta till dansen. Fanns en tröja till också som också va snygg, men jag har så många tröjor så jag behöver inga fler :P Mamma lyckades göra nåt pinsamt på Stadium också. När jag skulle betala min jacka och byxorna, så stog hon och lekte me ett sånt där reflexband som man kan slå mot armen så att de rullar ihop sig. Hon testade en sån, sen när hon hade rullat ut den och skulle stoppa tillbaka den i röret som dom stog i, slog den ihop sig igen och bara flög ur röret och rullade ner bakom kassan xD 

Idag såg ut ganska mkt som fredagen, jobbade till klockan tre, sen cyklade jag till mammas jobb och så gick vi på marknaden sen. Köpte massa godis bara, förutom en tröja till Danne. Sen stressade vi hem och så stressade jag iväg till träningen. Imorgon och tisdag lär väl se ut ungefär likadant, jobb och sen träning på kvällen. Wie, dans imorrn :D

Nä, nu ska jag kolla upp tågbiljetter till Sthlm. Ska fan upp om sex timmar typ. Inte ens de. Sömnbrist?

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha va pinsamt roligt det måste ha varit:D haha;P Sjukt roligt! Kan se det framför mig :D

2009-04-19 @ 23:50:37
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Eve

haha;D snyggt, föräldrar kan man alltid lita på att de ska skämma ut en xD äsch du kan inte få för många mjukisbyxor;D

2009-04-20 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0