Extraknäck xD

Jag fattar inte hur folk klarar av att bara sitta hemma hela dagarna. Har typ inte gjort nånting idag och känner mig helt värdelös. Hela dan har gått och jag har inte gjort nåt vettigt alls. Ändå va jag nere på Kupolen och köpte ett linne och hjälpte mamma lite me att ta in varor och så på Ica. Men jag har inte gjort nånting annat typ. Så grymt tråkigt. Då jobbar jag lugnt hellre. Ska jobba imorrn. Även fast jag börjar klockan 6 på morgonen, vilket innebär att jag lär gå upp strax efter 4, så ser jag nästan fram emot de. Då gör jag iaf nånting.

Hoppas jag inte ser honom...Chansen är stor, för han brukar gå kväll och jag ska gå dag imorrn. Finns en risk att jag ser honom vid skiftbytet, lr om han börjar lite tidigare, men jag får väl blunda. Koncentrera mig på de jag gör och stänga in mig i min lilla bubbla. Brukar funka ^^

Hoppas också att jag får byta till dag på måndagen v.16 också. Jobbar kväll då för att jag trodde att de inte va nån dans då, men Amanda skulle bort på nu på måndag så hon flyttade den lektionen till v.16 istället. Vill verkligen inte missa den lektionen, då blir de ingen dans för mig på nästan tre veckor. Som om jag kommer att klara de. Så jag hoppas verkligen att jag får byta till dag, lr att jag kan få byta dag helt enkelt. Grejen är att jag vill jobba den måndagen också, för de är en röd dag så då är de 100% OB.

Nä nu lär väl jag lägga mig och kolla på film lite, om jag ska kunna somna i någorlunda vettig tid. Lär väl praktiskt taget va i koma när jag kommer till jobbet, men men :P Så kallt som de är där inne lär de väl inte ta lång tid innan jag vaknar xD Puss

Kommentarer
Postat av: Elisa

Ja det är skönt att ha lite saker att göra =) Blir också uttråkad om inget händer heheh ;P Men kan vara skönt ngngång ibland :) Lycka till på jobbet ;D

2009-04-01 @ 22:21:01
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0