Going down...

Känner att jag håller på att hamna i en svacka igen. Allting känns bara sjukt jobbigt och jag är så trött på allting. Vill bara gräva ner mig i ett hål lr lägga mig under sängen och inte komma fram förrän om ett år. Dansen är de enda som håller mig uppe nu. Utan den hade jag nog nästan hoppat ut genom fönstret för länge sen. Jag behöver min personliga sol. Jag behöver ny musik också. Hittade en låt idag som jag letat efter i flera veckor. Elephant Man - Wave Your Flags, låten som vi hade till raggapardansen. Damn, it's good.

Nu ska jag lägga mig och sova, är så sjukt trött så jag började nästan gråta på träningen idag för att jag inte orkade. Då är de dags att sova. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0