Heavy load

Fy vilken dryg dag de har varit idag kände jag. Den började inte ens bra. Skulle börja jobba tidigt och kunde inte somna. Precis när jag har somnat, kommer mamma hem efter att ha varit ute och festat, och väcker mig för att säga att jag inte kan låna hennes cykel till jobbet för att den stog hos A-K. Tog ett litet tag att somna om, och sen så börjar klockfan ringa 4.20 Hade lust att kasta ut den från balkongen och sova vidare. Jobbet gick assegt, jag va segare än en snigel. Ordrarna va astråkiga. Mitt passerkort funkade inte, så Alexander fick släppa in mig överallt. Sen cykla hem i solsken, asvarmt, me linne, underställ och fleecejacka, och en cykel som är så seg att de är löjligt. Va helt död när jag kom hem och somnade i två timmar. Va tvungen att ta en promenad för att vakna upp. Sen blev dan lite bättre iaf när Amanda skickade lite danslåtar som jag har letat ihjäl mig efter :)

Imorrn blir de dans. Yay :D Börjar bli nervös över dansuppvisningen redan nu. Not good. Iaf, först måste jag åka ner till jobbet och fixa passerkortet. Kommer ju inte nånstans på jobbet utan kortet ju :S Kul att åka till jobbet en dag man inte ens jobbar. Aja, de fördriver lite av dan iaf :)

Nä, nu ska jag sluta klaga och lägga mig och kolla på film :) Kommer garanterat att somna, som jag alltid gör när jag kollar på film nuförtiden xD
Puss.


Busy Signal - Blaze Up The Herbs

Kommentarer
Postat av: Eve

usch då, hemskt att vara så himla seg på morgonen, hemskt att gå upp så tidigt för den delen med xD men visst är det kallt inne på lagret iaf? :)

2009-04-28 @ 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0