Idag

Tänkte berätta lite kort om min dag idag bara, ifall nån är intresserad xD Klippte mig idag iaf, Lisa kom upp imorse och klippte både mig och mamma. Så skönt att bli av me lite hår. Lisa är så duktig också, hon vet precis hur jag vill ha de. Lisa nämnde att hennes granne jobbar på ica lagret, hon sa att de va en ung kille som typ aldrig hejar utan bara kollar ner. Jag sa att de låter som nån på ica lagret ja xD
Efter klippningen tog jag en promenad och dansade lite dansmatta, innan jag drog in tidigare till Falun för att jag skulle kolla på lite kläder. Sara hängde på också :) Sen gick vi upp till träningen, va ju the gathering idag så de va en hel del folk där. Jag ska inte va me på lägret, men alla i klubben får ju träna gratis på fredagen eftersom vi egentligen har träning då. Jag gjorde väl inte särskilt mkt kan man säga, tränade mest på aerials och nån kombo. Kan inte göra så mkt me mina armbågar heller, de gör så sjukt ont.

Nu ska jag lägga mig och kolla på film. Tror de får bli Made of Honor. Kommer att bli sjukt nere av den filmen, jag orkar inte me kärleksfilmer längre, men jag orkar inte leta reda på You Got Served så de får bli den ändå. Förhoppningsvis somnar jag lr nåt.

Jag vill inte börja hoppas, men ändå gör jag de. Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0