Kast me sopkvast

Va förresten ute och lekte lite me staven igår. Första gången på typ över ett år. Va rädd för att jag skulle ha tappat allting, me tanke på hur mkt tid jag la ner på stavträning för 1-2 år sen. Stog ute i timmar varje dag. Så då hade de inte varit så kul om jag hade glömt bort allting för att jag la av ett år. Men som tur va kom jag faktiskt ihåg allting :D När jag väl började så gick de automatiskt. Jag kunde snurra den mellan fingrarna och över händerna och allting. Till och me kasten satt kvar. Tappade den bara 3 gånger på fingrarna på en timme. Väldigt skönt måste jag säga, nu när vi har börjat me stav igen på flashkicken.

De roliga va att folk glodde inte när jag kastade me sopkvasten, utan när jag började dansa. Dom stirrade som om dom aldrig sett en människa dansa förut. En kvinna som va ute me hunden stirrade så hon rasade nästan över hunden för att hon inte såg när den stannade framför henne. Askul.

Nu måste jag verkligen sova, ska upp om typ 6 timmar igen. Hello sömnbrist ^^ Kom dessutom på att jag måste cykla till både jobbet och dansen. Och jag som älskar att cykla. NOT.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Hahahaha vad kul att hon nästan ramlade över hunden för att hon stirra hahah ;D

2009-04-13 @ 11:30:17
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0