Klant

Jag diggar min tabbe idag. Åkte till jobbet som vanligt klockan sex, stämplar in, kollar schemat, och vad ser jag då? Jo, att jag börjar klockan sju. Och inte klockan sex. Min första tanke va att dom måste ha skrivit fel. Sen insåg jag att jag inte ens hade hämtat ut mitt schema från v.18. Så jag sprang upp och hämtade de, och jovisst står de att jag jobbar 7-16 och inte 6-15 den här veckan. Jag hade bara tagit förgivet att jag började klockan sex eftersom jag alltid brukar göra de när jag jobbar dag. Först tänkte jag gå och fråga om jag fick börja en timme tidigare, men sen kom jag på att jag kunde gå upp och sätta mig i pausrummet och sova en timme. Så jag satt och halvsov i typ en timme.
Efter jobbet fick jag stressa hem, äta, byta kläder, och sätta mig på bussen till träningen. Hade tänkt va me först, men när jag kom fram kände jag att jag inte orkade. Hade sjukt ont i armbågen och kunde knappt röra armen, och sen va jag så trött så jag såg dubbelt. Så jag satt och kollade på hela träningen istället. Körde några sideflips i slutet ändå, har ju tappat den, självklart, och några backflips på trampolinen. Sen kunde jag inte röra armen. Inte blev de ju bättre av att jag råkade knäa armbågen xD

The one person that can heal me is the one person that can break me.
Hur fan hamnade jag i de här igen?


Kommentarer
Postat av: Natalie

haha får jag fråga en sak? HUR KNÄAR MAN ARMBÅGEN xD?

2009-04-29 @ 10:42:43
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Eve

haha bra gjort ;D

2009-04-29 @ 20:00:39
Postat av: Sara

De e nog mitt fel att du hamnat i det här igen..;)

2009-05-04 @ 12:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0