Kupolen och Subway

Träffade Becka, Liza och Sara idag :) Va först ute på en promenad me tvillingarna, sen tog vi bussen ner till Kupolen och träffade Sara och shoppade lite kläder till festen på lördag :D Sen gick jag, Becka och Liza till Subway. Va sjukt länge sen jag va där. Köpte en chicken teriyaki me mörkt bröd. Ska definitivt köra me mörkt bröd hädanefter. Sen köpte jag också en kaka. Dom är så sjukt goda. Ni som inte har smakat dom, ni vet inte va ni missar. Dom är helt underbara <3 Skulle nog kunna äta ihjäl mig på dom.

De va min dag iaf. Hur skönt väder som helst. Skönt att slippa kylan, även fast snön ligger kvar. Så länge de är varmt ute så är jag glad :D  Saknade dansen, men men :P Får hoppas att de blir dans nästa måndag iaf. Dansade lite hemma istället, körde stegen som vi gjorde på diagonalen förra måndagen, till en låt på 10 min :D Bra träning måste jag säga.

Imorrn och på onsdag blir de jobb. Ska jobba kväll, ganska skönt. Känns som om kvällspassen går snabbare dag. Bara en rast på kvällen, på dag är de två raster. Får sovmorgon också. Och de är OB på kvällen. Enda fördelen me dag är att man har resten av dagen kvar att hitta på nåt. Kvällspassen får veckan att gå snabbare dock, och de är precis de jag vill nu :P Är så sjuuukt festsugen, vilket jag egentligen inte borde vara me tanke på att jag fram tills i lördags hade varit ute och festat tre helger i rad. Men nä då, P3 är festsugen ändå. Har hittat två drinkrecept som verkar ganska goda, ska nog kanske testa på dom :P En av drinkarna heter P3 :D

Min t-shirt kom idag också :) Får se om jag lägger upp bild på den imorrn :)

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig lr nåt, glömde fråga mamma om de blir klippning imorrn lr inte men aja xD Puss

Kommentarer
Postat av: Eve

kul:) å gud så gott me subway, jag har inte varit där sen jobbintervjun,jag hoppas de glömt mig så jag kan käka där snart igen(A) jag var oxå på kuppan lite igår,vi gick hemifrån på kvällen och käkade glass på donken xD skönt väder, lite kallt tillslut bara:P PARTY lördag iaf ;D testa P3-drinken! =)

2009-04-07 @ 16:27:43
Postat av: Sara

Jag är oxå grymt fest sugen.. jag tror de blir fjärde helgen på rad..:P men förra helgen var jag iaf nykter.. men inte på lördag..! hehe =) party..

2009-04-08 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0