Lång dag

De här har varit en väldigt lång dag känner jag. Fast ändå har den gått ganska snabbt på nåt sätt :S Aja iaf, fick släpa mig upp tjugo över fyra imorse efter att ha sovit typ två timmar. Kändes som om jag nyss hade somnat typ. Började klockan sex, och trodde att jag skulle bli ensam hela dagen, men som tur va jobbade Jessica :) Så då hade man nån att prata me och äta me iaf :) Sen skulle jag ha slutat klockan tre, men dom låg så mkt back så de blev övertid. Slutade klockan fem, efter att ha jobbat i 11 tim (10 tim utan lunchen då). När jag väl jobbade kändes de inte så jobbigt, men när jag stämplade ut och gick ur byggnaden kände jag hur trött jag va. Va knappt så att jag orkade ta mig till bussen. Jag kommer definitivt ha träningsvärk imorrn xD Isf blir de första gången jag får träningsvärk av jobbet.

Ja..Han jobbade också. Förväntade mig inte alls de, va helt säker på att han skulle jobba kväll, så när jag såg hans namn på schemat svor jag rakt ut. Jessica frågade va jag svor åt, så jag förklarade allt för henne xD Och när jag ger mig in i gångarna, så javisst, där är han. Förväntade mig nästan ett hej efter va han sa i helgen när vi träffades på S2, och jag tänkte faktiskt heja, men nä då. Han kör förbi mig och kollar ner i backen. Nästan som om allt blev...ännu mer...typ "tralala vi har aldrig pratat" efter i lördags xD Lite irriterande, fråga mig inte varför jag bryr mig ens. Jag vet inte varför jag bryr mig. Inte värt att bry sig om. Lr lägga energi på. Whatever.

Beenie Man - Gal A Call.
Sjukt bra dancehall-låt.

Kommentarer
Postat av: Liza

Shit vad tidigt hehehe :P

2009-04-04 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0