Lat frågetecken

Okej, så jag hade tänkt att uppdatera lite längre idag. Hade flera grejer jag skulle skriva, men nu kommer jag inte ihåg en enda typ :S  Så de blir lite kort igen, jag är för trött för annat. Sorry. Börjar iaf klockan tre imorrn, så jag får sovmorgon. Typ enda fördelen me att jobba kväll xD Men jag känner att jag behöver en sovmorgon nu, är så sjukt trött. Somnade på lunchrasten på jobbet både idag och igår. Plus att jag däckade igår när jag kom hem. Sov ända fram till dansen typ. Dansen, just ja. Sjukt nice. Vi körde nån house/ragga dans som va asrolig. Och låten va hur bra som helst. Vi körde den förra veckan också, me loves it. Amanda la till ett outro på Candy Shop också. De va sjukt snyggt.

Idag hade jag inte ens tid att däcka när jag kom hem. Va bara att äta, duscha och dra iväg till flashkicken. Som jag inte va me på, eftersom BÅDA min armbågarna gör ont som utav bara h-vete. Dessutom va jag så trött så jag såg dubbelt. Så jag satt bara och kollade på i början, sen började jag dansa lite och försökte hitta räkningen till Candy Shop, eftersom jag och Sara kanske ska lära ut den på nån möhippa :P

Rompin Shop - Vybz Kartel & Spice
En annan version av Miss Independent me Ne Yo.

Nä, nu ska jag lägga mig och kolla lite på NCIS och Cityakuten. Kommer garanterat att somna, men de är värt ett försök iaf :P Puss.


Kommentarer
Postat av: Elisa

hoppas armbågarna blir bättre :O låter verkligen som om du behöver vila så trött och sliten som du verkar vara:O krya på dig ;)

2009-04-21 @ 23:42:23
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0