Lediga dagar = träning

De är sjukt tråkigt att va ledig, när man inte har nånting att göra. Men samtidigt skönt att få vila lite. Om man räknar träning till vila. Kanske inte xD Vila från jobbet kanske man ska säga. Har definitivt inte vilat här hemma :P Igår blev de både powerwalk, pilates och dans i typ 2 tim. Och en cykeltur ner till mammas jobb också xD Skönt att få köra pilates igen. Har inte gjort de på ett tag. Förut brukade jag ju köra de typ 3-4 ggr i veckan. Men jag hade glömt bort hur drygt de är. Framför allt när de va ett tag sen sist, då är de ännu jobbigare. Men de va sjukt skönt ändä. Man känner verkligen att man har tränat efteråt. Fast idag blir de nog inte nå pilates. Har träningsvärk i magen från både dansen, flashkicken och från igår xD  FÅr nog bara bli en promenad idag. En snabb promenad. För jag har inte mkt musik att lyssna på, så då blir de att gå snabbt så jag hinner hela vändan innan musiken tar slut xD Så tråkigt att gå utan musik. Dessutom går jag snabbare me musik, brukar ju alltid gå i takt till musiken och lyssnar man på uptempo musik så går de snabbt xD Hmm...Jag borde testa att gå till soca musik.

Nä, nu ska jag ta en promenad innan jag ska ner på Kupolen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0