Morr

Har äntligen fått igång internet igen, ville ju inte funka ju. Jädra knäppa bredband. Fick nästan abstinens. Jag insåg hur tråkig min dator är utan internet. Kom ju inte ens ut på youtube för att lyssna på musik. Hur frustrerande som helst.

Aja, iaf, jobb idag. Skönt att ha nånting att sysselsätta sig me under dagen. Höll på att få värmeslag på väg dit, va faktiskt skönt att komma in på lagret för en gångs skull. Ordrarna idag va riktigt sköna, ingen lång order som man blir knäpp på. Fick mest ordrar på 40-50 min, ovanligt många ordrar me 1-2 burar. Enda nackdelen me korta ordrar är att tiden går saktare. Långa ordrar fördriver mer tid. MEN dom kan som sagt driva en till vansinne ibland. Så jag föredrar nog nästan dom lite kortare ordrarna. Fast inte dom riktigt korta, som jag fick idag på 5 och 8 min. Va en låda me kyckling på båda ordrarna. Dom två ordrarna kändes ju väldigt nödvändiga. Inte. Såna ordrar kan jag lätt skippa. Fast de är å andra sidan dom som man kan förbättra sitt ackord på.

Idag blev jag sjukt irriterad på en annan sak och inte ordrarna lr scannern, som oftast brukar va de som gör en irriterad lite då och då under dagen :P Fan, att de ska va så svårt. Jag kommer bli helt knäpp av de här. Jag menar, han kollar ner i backen varje gång han går förbi mig? Jag gör troligen en höna av en fjäder, men de är faktiskt grymt irriterande. Och aningen frustrerande. Jag tror jag redan har blivit lite knäpp av de här. Haha de värsta är ju att jag faktiskt bryr mig också. Borde inte göra de, vill inte göra de, men ändå gör jag de. Suck. Whatever.

Nu ska jag gå och lägga mig innan jag blir ännu mer knäpp.

Just ja. In Your Arms - Stanfour ft. Jill
Älskar låten. Den är så fin. Men så deprimerande. Och frustrerande.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0