Ny hårfärg

Lr ja, de är väl inte direkt en ny hårfärg, hade den förut, men de är en ny färg jämfört me va jag hade nyss :P De är kastanj, typ brunt. Så nu är hårfärgen fixad :D Nu fattas de bara att jag får en riktig klippning, får se om lisa kan i helgen lr nåt. Syrran klippte lugg och toppar lite, nå mer hann hon inte me. Skulle behöva ha en riktig klippning. Mitt hår är alldeles för långt. Men aja, luggen är klippt iaf. De va de viktigaste. Den hängde ju nedanför näsan ju.

Ja, idag har jag inte gjort särskilt mkt. Typ promenerat, och färgat håret bara. Mest spännande som hände va väl att när vi va på väg hem från mammas jobb så kom polisen jagandes efter två killar på en moppe i backen nedanför tuppes väg. Idioter som inte stannade bara. Fat chance att dom lyckas köra ifrån polisen, som dessutom garanterat redan hade taget registreringsnumret. Aja. Nötter finns de gott om. Va meningen att jag skulle ha lekt lite me staven idag också (snälla, misstolka inte de) men grannarna satt ute och solade och jag ville inte riskera att kasta staven på dom. Att ge min lillebrors musiklärare en hjärnskakning kanske inte är så jättebra (stor risk för att de skulle hända, de vet alla som har sett mig träna stav xD). Får bli lite stavträning imorrn innan party. Lär väl antagligen inte hinna me de, men ska försöka iaf ;P

Tror jag äntligen har lyckats me ett danssteg som jag har tränat på i veckor också. Lite svårt att se i min spegel som är typ 15 cm bred, men de såg rätt ut i skenet från lampan när jag såg min skugga. Hoppas att de är rätt iaf.

Nu ska jag nog dansa lite mer innan de blir alldeles för sent. Party imorrn :D Wie :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0