Party party

Party igår! Jag och Liza kom till förfesten hos Eve runt tjugo över sju, Sara och Eves kompis Mallou va redan där. Vi satt och pratade ett tag, och runt åtta började fler människor dyka upp. När de va dags att dra till bussen va vi riktigt många. Rolig förfest iaf :D S2 va mindre kul. Samma gamla människor som vanligt där, inte så mkt nytt folk. Musiken va ganska dålig, men de är den alltid på S2 så de va direkt inte nån surprise. De förväntar man sig nästan. Men jag träffade på min tremänning iaf, har inte träffat henne på gudarna vet hur många år, så de va ganska kul :)

Nu är påsk typ över iaf. Har ätit sjukt mkt godis, så de blir hårdträning hela veckan :P Jag har dans imorrn iaf :D Ringde idag och fick byta från dag till kväll, så jag missar inte dansen. Härligt, jag har saknat den som fan.

Är grymt trött idag, va faktiskt lite bakis när jag vaknade. Va ett tag sen jag va de, och jag har då inte saknat de. Men de gick över när jag cyklade ner till syrran och fick lite luft :) Men de blir definitivt tidigt läggning idag. För de första, så är jag som sagt aptrött. För de andra, så börjar jag klockan sex imorrn och lär gå upp tjugo över fyra på morgonen (natten enligt mig).
Så godnatt!

Förresten, jag beställde badkläder idag också :D Bikini och ett par shorts från Halens. Sen en topp. Som va lila. Haha, den du ^^ Jag har aldrig haft nå lila förut, och brukar inte ha så "tjejiga" färger. De vet nog alla som har känt mig ett tag xD

Kommentarer
Postat av: Elisa

Den där bikinin blir nog jättefin på dig :) Det var en kul kväll =D

2009-04-13 @ 11:28:06
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Eve

haah ja det var en kul kväll, tack för att ni kom ;D äsch då, du kommer passa jättebra i lia:D första steget vet du mot klänningen xD hehe ;D

2009-04-13 @ 12:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0