Sista april

Sista april idag. Tänkte inte ens på de förrän mamma sa att vi skulle ner till syrran och kolla på brasan. Jag fattade inte va hon menade först. Jag tänkte vadå för brasa? Sen fattade jag. Trött i huvudet.

Jobbet gick bra idag, iaf. Mitt ackord blir bättre och bättre, fast de känns som om jag inte har blivit nå snabbare alls :S Aja. Jag klagar inte xD Somnade på lunchen idag igen. De går inte att hålla sig vaken. Så fort man sätter sig i dom där fåtöljerna så däckar man. Sen vaknar man typ me nackspärr för att man har suttit så konstigt. 

Nu ska jag äta innan vi drar till syrran. Får se om Sara och Eve svänger förbi också :)

Tinchy Stryder - Take Me Back (ft. Taio Cruz)

Härlig partylåt :D


Kommentarer
Postat av: Eve

sista april är överskattat:) vi skulle kanske kommit förbi,men de blev lite sent, vi hade väl fullt upp.=P hoppas du hade en trevlig kväll iaf!

2009-05-04 @ 12:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0