Subway

Ja, idag har jag väl egentligen inte gjort särskilt mkt. Jag, mamma och Danne cyklade till Handelshuset för att kolla lite på kläder, de fanns inte så jättemkt. Vi köpte bara några t-shirtar. Efter de köpte vi godis på Dollar Store och sen blev de Subway :) Dannes första gång. Jag måste bara säga igen, dom där kakorna. Omg, man kan ju döda för dom (nästan). När vi kom hem fick jag lite dåligt samvete och tog en powerwalk och sen va jag ute och hjulade och körde några handvolter tills min armbåge inte ville samarbeta nå mer. De va väl i stort sett de jag har gjort idag :P Blir en lugn hemmakväll nu, mamma är ute och festar så jag stannar hemma me lillebror, plus att jag börjar jobba klockan sex imorrn bitti. Ska bara slappa och kolla på film. Jag har fått min lilla träning för idag (fast jag egentligen skulle vila) så jag är nöjd. Men de blir nog säkert lite dans också xD

Men nä, nu ska jag leta reda på You Got Served som jag inte orkade leta reda på igår kväll. Och just ja. Jag somnade under Made of Honor. Wie :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Elisa

Åh, subway mums =D och kakorna, låt mig säga att jag håller med dig ;D hahah

2009-04-26 @ 17:15:26
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0