Träning & jobb

Jag är så sjukt trött. Träningen igår va iaf riktigt kul. Körde nån grej som kallades svep,tror jag. Man skulle typ kasta sig åt sidan i en hjulning. Ah, svårt att förklara men :P Satte typ b-twist också :D Jag stog på benen, men balansen va lite halvkass.

Jobbet idag gick ganska snabbt kände jag. Hade helt okej ordrar hela dagen, förutom dom två sista. Sjukt dryga dom va. En 62-minutare och en 78-minutare. Fick den på 78 min kvart i två, och jag slutade tre. Räknade ut att jag skulle bli klar me den typ fem över tre, om jag lyckades köra den på anslagen tid. Som jag trodde att jag inte skulle klara, eftersom dom längre ordrarna är asdryga att packa, dom brukar alltid ta längre tid för mig. Men jag va klar me den fem i tre, så jag klarade den under anslagen tid :D Fan va stolt jag va över mig själv xD Sen fick jag cykla hem i vårvädret, i linne och underställ och fleece-jacka. Varmt? Oh ja. Somnade när jag kom hem. Är helt slut i huvudet och kroppen. Alltid lika kul att släpa sig upp 4.20 en lördagmorgon xD Men nu har jag iaf arbetstider till och me v.17, sjukt skönt.

Just ja, min Twilight t-shirt från CDON kom aldrig heller. De tog slut, självklart. Lyckades beställa en från Discshop, de fanns bara fyra kvar i lager där så jag hade inte så stora förhoppningar på att få en, men jag kollade nyss orderstatusen och de står att den är skickad så yay :D Borde få den på måndag lr tisdag.

Nä, nu ska jag nog försöka dansa lite, se om jag vaknar till. Lr gå ut och ta en promenad. Kan ju inte somna klockan åtta en lördagkväll. Fast jag känner för de.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0