Twilight DVD

Fick min Twilight DVD idag :D Har inte kollat på filmen än, men kollade igenom lite av extramaterialet, förlängda och borttagna scener. Ska köpa den från Amazon också, nu när jag har fått pengar igen. Tänkte ju beställa från Amazon först. Men de är lite drygt att skivan ligger i region 1 då :/

Jobbet gick ganska bra idag iaf. Ordrarna va nice, till skillnad från igår. Hamnade inte i smörgången en enda gång idag. It's a miracle. Somnade under lunchen igen. Finns inget annat att göra ändå så.

Jobb imorgon igen, sen är jag ledig tills tisdag nästa vecka. Blir dans på fredag, sista lektionen innan uppvisningen och innan sommaren. Åker nog till Sthlm lördag morgon, eftersom de inte går nå bussar lr tåg fredag kväll.

Näe, nu ska jag kolla lite på Sjukhuset :) Har inte sett de på ett bra tag. Glömmer alltid bort de :S Fast nu dog tv3. "Vi beklagar avbrottet." Bara för att jag skulle kolla på Sjukhuset.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Åh, vill också ha twilight =)

2009-04-30 @ 22:01:17
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0