Club Conscious

Gårdagen va så sjukt rolig, men samtidigt gick den så mkt åt helvete. Jag och Sara började förfesten runt klockan sex, faktiskt väldigt kul fast vi bara va två! Vi satt och lyssnade på musik och pratade lite, och började sen fundera på när man skulle åka ner till Club Conscious på Wasabryggeriet. Vi fick en mindre smart ide, men som funkade iaf. Allting gick finfint i början. Hejade, kramades, jag och Sara dansade. Phantom Soundsystem Super-Power och Stereo Steppers spelade. Riktigt nice musik, framför allt Phantom. Sen började de sakta men säkert gå utför, tills de slutade...inte alls bra. Jag sa till Natalie häromdan att uppenbarligen raggar jag på killar utan att jag vet om de. Ja, uppenbarligen dissar jag också killar utan att jag själv ens vet om de. Orsaken till att jag inte har kille kanske? Men alla bitar föll på plats, känns de som. Förstår lite mer av dom senaste månaderna. Han trodde att jag dissade honom, jag trodde att han dissade mig. Härligt. Och han vill inte prata me mig. De förstår jag, men de är ju bara aningen frustrerande.

Ah men iaf, just nu vet jag inte va jag ska göra, känna lr säga. Från ohc me imorrn jobbar jag sex dagar i rad, ska bli intressant att se hur jag klarar av de.

Sammanfattat iaf, sjukt rolig kväll ändå! Sara, du är bäst <3


"Now that it's all said and done
I can't believe you were the one
To build me up and tear me down
Like an old abandoned house
What you said when you left
Just left me cold and out of breath
I fell too far, was in way too deep
Guess I let you get the best of me
I never saw it coming
I should've started running a long, long time ago."


Kommentarer
Postat av: becka

vi hörde om kvällen ;D hopaas allt ordnar sig för dig <3

2009-08-23 @ 00:14:29
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha men whaaat?! Dissar du också;D. Jaa men bra att du har kommit fram till det iaf! Jag kom på det också för ett tag sen.Iaf Lycka till med allt:) Håller tummarna för dig gumman <3

2009-08-23 @ 11:44:55
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Eve

haha mm jag har hört hur allt gick ;D good luck, hoppas det blir nåt bättre <3

2009-08-23 @ 17:59:29
URL: http://evepeven.blogg.se/
Postat av: Elisa

Lycka till :) <3

2009-08-24 @ 10:00:10
URL: http://benzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0