Dålig blev bra

Jag skojar inte när jag säger att idag va definitivt min värsta dag på Ica när de gäller själva arbetet. Lr tekniken kanske man ska säga. Jag tror att jag bytte truck 6 gånger under dagen. Min första truck, 109, la den grå dosan av på efter typ en order. Så jag bytte till en av dom nya gula truckar, som jag kunde köra me tills batteriet tog slut. Eftersom de va en lånetruck fick dom inte byta batteri så de va bara att sätta trucken på laddning och försöka hitta en ny truck. Vilket inte är de lättaste. Jag hittade iaf en på grönan, men hann bara starta ordern så märkte jag att den grå dosan inte funkade på den trucken heller. De va tredje trucken för idag. Jag lämnade den och gick till kol, hittade en truck me vanlig styrning där, hann koppla loss och starta upp, och precis när jag skulle åka märkte jag att datorn inte funkade som den skulle. Byte av truck igen. Va tvungen att ta en antik kol-truck, som jag inte gillar. Lr dom är väl okej, lätta att ta sig runt hörnen me, men så grymt dryga att backa me. Man måste vrida huvudet typ 180 grader. Den trucken körde jag me ett tag. Sen bestämde jag mig för att fråga Jonny när han slutade och om vi kunde byta truck när han slutade. Så när han slutade fick jag hans truck, som dessutom va samma truck jag hade börjat dan me, 109 :P De räddade nog min nacke tror jag. Och där hade vi de sjätte truckbytet för dagen. Sammanfattat, en riktig skitdag, förutom en sak.

När jag kom hem drog jag och mamma ner till Kupolen, köpte ett par nya skor igen, fast jag redan har köpt ett par. Dom här va nästan likadana, vita Nike-skor fast den här gången me grönt istället för turkos. Dom va på rea, halva priset, och jag har så svårt att hitta skor så då tyckte jag att jag lika gärna kunde köpa dom. Annars skulle jag ha ångrat mig. Köpte en ny huvudkudde också, eftersom den jag köpte på Ikea va helt värdelös. Fick ont i nacken av den.

Dan blev bättre och bättre ju mer som gick iaf :)

Nu ska jag äta och kolla lite på Bachelorette! Att komma i säng i tid har jag nog gett upp den här veckan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0