Filmkväll, party, ledig!

Känns som om de va väldigt länge sen jag satt vid datorn. De va typ två dagar sen, men ändå. Datorberoende? Troligen.
Har iaf varit lite upptagen dom senaste två dagarna. I torsdags hann jag äta, duscha och sova i typ en halvtimme, sen gick jag till Vella för filmkväll :) Mkt rolig kväll, måste göras om. Vi såg Balls Out, inte särskilt bra film, och inte sådär rolig heller, men men.
Igår hann jag inte ens sova när jag kom hem. Fest på Etage, me förfest hemma hos mig :) Jag slutade klockan fyra och tjejerna kom klockan sex, så jag hann bara äta och duscha och göra mig klar innan Sara och Eve dök upp :) Efter ca en halvtimme droppade Liza in också. Becka joinade oss senare på kvällen i falun eftersom hon slutade jobbet klockan nio :)
Jag hade hoppats på att få kompa och sluta klockan tre, hade faktiskt lite hopp me tanke på att vi låg plus, men 5 min senare låg vi -35h, så där rök min chans. Komp blev övertid. Lr ah, inte för mig men :P Vi låg ändå plus när jag slutade så.
Kvällen va iaf sjukt rolig, man kan ju säga att jag är inte stolt över vissa saker och jag, Eve och Sara kom lite närmare varandra...xD Nog sagt om de. Mkt bättre musik på Etage iaf än på S2. S2's musik suger verkligen. Helt värdelös.Kom hem runt halv tre, vi hade tur och fick skjuts hem av Saras snälla granne Simon :) Både mamma och Danne va uppe när jag kom hem. De va nog en första.

Nu är jag iaf ledig tre dagar från och me idag, mkt välbehövligt me tanke på att jag har jobbat typ non-stop sen måndagen förra veckan. Jag va ledig förra lördagen, men de va allt. Jobbar 5 dar nästa vecka, känns nästan som semester xD Sen kommer helvetesvecka igen...Men men, jag fick förlängt vikariat och får jobba iaf en månad till, så jag är glad :D

Nu kände jag att jag skrev för mkt igen, så nu är slut.

Kommentarer
Postat av: Elisa

låter bra det där haha ;) =P Bra med extra jobb :D

2009-08-09 @ 22:42:22
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0