Grönan

Ja, jag som hoppades på att den här veckan skulle bli bra. Men ja, den började ju bra iaf. Den första timmen. Då va jag glad. Sen fick jag ett meddelande om att jag skulle gå över till exp. kallfrukt, och då gick de åt skogen. Va väldigt frustrerad resten av dagen. Kanske borde ta de som ett tecken på att de inte är meningen? Så seg dag, den längsta ordern jag fick va typ 29 min. De brukar va en av dom kortaste ordrarna på färsken. Samma typ av ordrar hela tiden, samma sak om och om och om igen. Plocka, plasta, huva, lämna, plocka, plasta, huva, lämna. Och samma sak igen typ 20 gånger till. Nej, imorrn hoppas jag på färsk. Hela dan. Bara för de kommer jag att hamna på kall hela dan imorrn. Då börjar jag nog gråta tror jag.

Men men, nu har jag iaf köpt en ny mp3 till jobbet! Vill inte använda min iPod där, vågar inte efter att jag tappade den i golvet och den studsade in under trucken förra veckan. Den här lilla mp3:n har en klämma så att jag kan sätta fast den i kragen på fleecetröjan lr nåt. Väldigt billig va den, 300kr. Den är ljusgrön, me 4 GB och 12 timmars speltid. Duger gott och väl till jobbet :P

Men nej, nu ska jag nog sova snart tror jag. Fortfarande extremt trött. Börjar iaf få lite grepp igen om saker känner jag.


Life After You - Daughtry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0