Ica party

Snart dags för dans, tänkte bara uppdatera lite om helgen :P Jag har festat sen jag slutade jobbet i fredags känns de som :P Party me Ica folk hela helgen iaf, sjukt roligt! Började i fredags, typ direkt efter jag hade slutat jobbet. Fick skynda hem när jag slutade klockan fyra, äta, göra mig klar och dra till Vella till klockan sex. Vi hämtade upp Eve, sen åkte vi till Sussie :) Hon fyllde år i torsdags så de va party hemma hos henne. När vi kom dit va de redan folk där, typ Jonny och Linda från jobbet och två som hette Anders och Anna om jag inte minns helt åt helvete (vilket de är mkt möjligt att jag gör). Vi körde igång direkt, Sussie bjöd på champagne och sedan gick de utför för mig. Shots och delade vinflaska me Jonny under "Jag har aldrig". Slutade me att Jonas A. tog av mig min vinflaska. Allt eftersom kom de mer och mer folk, så tillslut va vi riktigt många (90% Ica) i Sussies lägenhet. Runt tolv splittrades vi alla. Jag, Eve, Vella, Jonas och Thomas gick till S2, H.E.A.T. spelade. Helt värdelöst. Sen skrev jag några fler fylle-sms som jag inte borde ha skrivit, men fick svar iaf :P Pratade lite me honom på msn när jag kom hem, skrev troligen alldeles för mkt, men men :P Jag står för de jag har gjort. Att jag borde ha alkolås på mobilen är bara rent konstaterande. Vilket för oss till igår...:P
Party igår igen, hos batterijocke den här gången! Jag åkte dit me Vella och Linda. Blev lite mer av en hemmafest, några gick till Bolanche men jag och Vella blev kvar i lägenheten tills typ halv två, då hängde vi på Nicke och Lena och köpte pizza och gick sen hem till Nicke och kollade på The Big Bang Theory. Jag däckade i soffan, så jag hann inte se så mkt. Strax efter sex på morgonen kom Jonas H. och hämtade mig och Vella. Somnade runt halv åtta imorse.
Två roliga kvällar iaf! Märkte igår att jag kan nog ha fått rykte om mig på jobbet sen Sussies fest. Damn, jag som va så duktig på att va anonym på jobbet...xD Haha men aja. De kanske är bra att folk får se att jag inte alls är den tysta och blyga tjejen när man lär känna mig :P

Men nej, nu måste jag skynda på. Dansen börjar om en timme, woho! Dans i 2,5tim. Sweet. Har saknat dansen som fan. Men bilder från Sussies fest kommer ikväll, på både blogg, facebook och bdb!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Eve

haha åå fan, du lägger inte upp alla bilder va? (A) har för mig att det kanske inte är en sån bra idé xD haha

2009-08-31 @ 13:18:01
URL: http://evepeven.blogg.se/
Postat av: Elisa

Ser fram emot bilder ;D

2009-08-31 @ 17:58:56
Postat av: becka

din helg verkar varit lyckad :D hoppas du får rologt på dansen <3

2009-08-31 @ 23:07:30
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0