I'm back

Nej, nu fan är de nog. No more breakdowns. Inga fler humörsvängningar. Nu fan har jag tagit tag i mig själv. Jag är normal igen ;) Fick köra på grönan idag, kall, efter orderstopp på färsken. Trodde jag skulle bli omstyrd igen till färsken, men icke sa nicke. Jag fick va kvar på kall heeela dagen, medans folk på färsken fick antingen gå hem lr börja städa för att vi låg så mkt plus. Snacka om otur där men :P Jag behövde nog få köra på grönan några timmar, va nog bra för mig tror jag. Lite omväxling ibland skadar inte heller, oavsett hur mkt jag ogillar grönan. Sen går jag på U också så jag kan slappa (Y).

"It's not the time to breakdown
Keep it together now
It's not the time to break."



Puss!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Härligt P3! De tär så det ska vara:) <3

2009-08-26 @ 00:03:08
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Eve

härligt =D

2009-08-26 @ 11:22:26
URL: http://evepeven.blogg.se/
Postat av: Elisa

Gooddie ;)

2009-08-26 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0