Insight

Jag verkar ha fastnat för engelska rubriker den senaste tiden, men :P Jag insåg väldigt mkt idag på jobbet. Man hinner tänka skapligt mkt på 9 tim. Jag insåg varför de gick fel me honom, verkligen vad som gick fel, och insåg att de inte är honom jag är irriterad på, utan MIG SJÄLV. De är jag som är problemet i den här situationen. Inte han. Jag förstår honom till 100%. Nu är ju bara frågan hur jag ska kunna fixa de igen, men de har jag imorrn och fredag att sysselsätta mig me på jobbet. På 18 tim borde jag kunna komma fram till nånting tycker man ju. Men jag är så grymt irriterad. Jag kom hit för din skull? Kram? Jag förstår verkligen honom. Verkligen.

Just ja, nu har jag klippt mig också! :D Äntligen. Inte en dag försent. Fick ett infall och gick till Nikita på Kupolen, som som tur va hade en ledig tid 40 min senare :D Imorrn blir de att färga året, inte en dag försent de heller. Så trött på hårfärgen jag har nu, riktigt ful är den. Ska bli skönt att slippa den. De blir lite rödbrunt nu, jag insåg också idag att jag vill fan inte va blond. Jag passar inte i de :S

I helgen blir de fest också! De va ju meningen att jag skulle ta de lugnt ända tills jag fyller år, men fest me Ica folk kan man inte missa :P LIte rädd för att jag kommer att göra nå dumt, men fan nej de ska jag inte. Slutpunkt.

Kommentarer
Postat av: Eve

haha det lutar åt att jag oxå hänger med till ica-festen, så jag får väl hålla lite koll på dig då ;D och desamma xD

2009-08-27 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0