Kaos

Haha ja va ska man säga...Den senaste veckan har verkligen varit helt upp och ner. Inget grepp om nånting som händer nuförtiden. Förutom jobbet, de är nog de enda jag har nåt sorts grepp om just nu. Resten är bara...kaos. Men fan, jag börjar vänja mig. De är bara att köra på och chansa lite hit och dit hur jag ska göra. För vad jag håller på me, de vet jag inte. Så då är de lika bra att chansa. Man lär sig av sina misstag.

Jobbet idag gick iaf sjukt snabbt. Tur de, me tanke på att jag inte har sovit nånting alls inatt. Mådde illa typ halva dagen, annars var jag riktigt pigg. Tror jag. Får kolla ackordet imorrn och se om jag verkligen va så snabb som jag tyckte att jag va idag xD Körde fyra ordrar på kol också innan lunch, när de blev orderstopp på färsken. Daaamn va varmt de va. Gick ju inte att hålla nåt tempo alls när man va klädd för att köra på färsken. Värmeslag.

Jobbar 7-16 hela veckan nu. Mån-fre. Sen ledig lör,sön, mån...Gillar verkligen inte att jobba 7-16. Jag hoppas att dom ringer in mig tidigare. Börjar hellre mellan 05.00 och 06.00. Sovmorgon är sak samma. Lika trött ändå. 7-16 är nå enormt segt.

Men men. Ny vecka imorrn. Återstår att se hur den blir xD

Puss!

Kommentarer
Postat av: Natalie

New week - new opportunities :) <3

2009-08-02 @ 23:58:49
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0