Måste våga för att vinna

"Never let the fear of striking out, keep you from playing the game."
"Låt aldrig rädslan för att missa, hindra dig från att spela."


Kom att tänka på de idag. Man måste våga för att vinna. Man måste våga chansa. Man kan inte va rädd för att förlora. Nångång kommer man ju att förlora, säkert många gånger, men nån gång kommer man att vinna också :) Man kan inte vinna alla matcher.

Nu kände jag mig jävligt filosofisk och positiv, men men. De stämmer, right? De gick iaf ganska bra ikväll, tycker jag. Bättre än va jag förväntade mig. Men ignorerar han mig imorrn så kör jag seriöst över honom.

Nej, nu kanske jag borde sova...Jag insåg också nu att jag ska upp om 6 tim.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0