Party, party,party

Den här helgen kan sammanfattas me ett ord: party. Har inte gjort nånting annat än att festa i helgen typ. I fredags när jag slutade jobbet hann jag bara hem och duscha, äta och göra mig klar innan Sara kom och hämtade mig och Liza :) Maskinen va på Etage och för att slipppa krångla me bussar va Sara chaufför :) Så de va förfest hemma hos henne, sen bar de av in till Etage. Va inte så mkt folk först, men sen blev de helt packat. Maskinen va asbra! Precis som i Uppsala förra året :D Efter Etage åkte vi till Centrumgrillen i Borlänge och åt lite innan Sara skjutsade hem oss.

Igår va de ju meningen att jag skulle stanna hemma på gårdsfesten och ta de lugnt, eftersom jag skulle upp och jobba klockan sex. Men så blev de ju inte xD Började me att jag tänkte att jag kunde åka ner på förfesten iaf, sen blev jag kvar hela kvällen ändå xD Va sjukt trött på jobbet idag efter att ha sovit bara en timme. Men de va fan värt de. Sjukt rolig kväll! Träffade Sanna, Minna och Sofia från jobbet, Sanna va sjuukt full hahah xD Sen gick jag ut innan Sara och Liza, och då träffade jag på Jonny också. Pratade lite kort me honom och sen bar de av hemåt.

Rolig helg iaf! Ser fram emot nästa :)


Puss!


Kommentarer
Postat av: liza

så sjukt roligt :D det var :D är sjukt seg i dag!!!

2009-08-16 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0