Truckkort :D

Idag fick jag, väldigt oväntat, mitt truckkort! :D Tappade hakan imorse när jag såg på schemat att jag hade truckutbildning klockan 13.00. Glömde till och me att stämpla in. Trodde att vi skulle få en repetition av teorin och sen göra provet och uppkörningen imorrn lr nåt, men aj så fel jag hade. Vi skippade repetitionen och gick direkt på teoriprov och uppkörning. Hur mkt tror ni man kom ihåg av teorin när de va 2 veckor sen vi gick igenom allt? Ja, typ ingenting. Men men, de va väldigt lätt iaf. Typ, hur gör du om du kör en stödbenstruck me last som skymmer sikten? A) Kollar på sidorna. B) Backar. C) Lyfter upp lasten och kollar under den. Jag tog C :) Haha nej då. De är nog de sämsta man kan göra. Men de va typ såna frågor, vissa helt idiotiska alternativ som va helt självklara att dom va fel. Uppkörningen va ännu lättare, köra slalom genom SRS-lådor och sen backa tillbaka, inga problem me tanke på att man kör slalom dagligen. Sen fick vi köra me en annan mindre truck, som va aningen dryg att köra, men de gick :) Sen slutade alla andra och jag som slutade klockan fyra fick gå och hämta en truck och börja jobba igen :/ 3 ordrar hann jag me.

Iaf, dan blev ganska bra iaf...Förutom att min blackout där på morgonen kunde ha kommit vid ett bättre tillfälle.

Nej, nu ska jag försöka avsluta de här...På nåt sätt. Innan de har gått för långt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0