Good day, bad day

Gårdagen va...speciell på sitt eget lilla sätt. Både rolig, och aningen pinsam. Ibland har man otur, lr man kanske ska säga tur. Tur i oturen. Lr nåt. Tur hade jag iaf me shoppingen! Ville ha ett par baggy jeans, eftersom mina gamla inte ens sitter kvar på mig längre. Visste inte alls vart jag skulle leta, men vi gick in på Vero Moda, och en tjej som jobbade där drog fram ett par alldeles nya baggy jeans, som va skitsnygga och satt helt perfekt. Sen ville jag ha ett linne till, men hittade ett vitt linne och en rosa top till, utan att ens behöva lämna affären. Allting gick på 1000kr, jeansen va ganska dyra men :P Inte alls lika dyra jeans som jag brukar köpa iaf. Sen köpte jag även två t-shirtar att ha på jobbet.

Idag va mindre bra :P Va tvungen att gå hem från jobbet för att jag slog i huvudet i ställaget och fick huvudvärk och mådde illa. Fattade inte alls va som hände först heller. Tog mig ungefär halv minut att förstå va som hade hänt xD Jag kände mig inte alls bra, så efter frukosten kastade jag in handduken. Tog en order för att se om jag orkade, men de gick inte. Körde den 72 minutaren på typ 45 min ändå xD Hur de nu gick till, för mitt huvud funkade inte som de skulle. Nu mår jag lite bättre iaf, illamåendet är borta men har fortfarande lite ont i huvudet. Får se om jag blir hemma imorrn för säkerhets skull.


På fredag smäller det!




Puss!




Kommentarer
Postat av: Eve

ajdå lät inte så bra, hoppas du inte fått hjärnskakning :P annars får du lycka till med jobbet igen då =)

2009-08-18 @ 17:48:09
URL: http://evepeven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0