Dansuppvisning

Ibland ska man ha tur. Jobbet idag krockade med dansuppvisningen. Jobbade 6-15 och dansuppvisningen var klockan 14 och 16, så jag skulle ha missat första föreställningen egentligen. Men som sagt, ibland har man tur. Vi låg plus så jag fick kompa två timmar och sluta klockan ett :D Sara och hennes pappa kom och hämtade mig så jag hann va med på föreställningen klockan två. Den gick typ åt helvete. I moderna låg vi två åttor före en stund haha :P Streetdance gick väl lite bättre, men jag var skapligt okoncentrerad. Beat It gick definitivt bäst. Den andra föreställningen klockan fyra gick däremot MYCKET bättre. Alla tre koreografier. Jag gick på sockerkick och va enormt taggad. I moderna var vi helt synkade, streetdance kändes asbra (däremot vet jag inte om de faktiskt såg bra ut) och Beat It va lika rolig som vanligt :D Att stå längst fram framför scenen va faktiskt inga problem trots min scenskräck. Det va hur roligt som helst ändå.
Saknar redan dansen. Som tur va är de inte ett lika långt uppehåll nu som de är under sommaren. Jag ska nog fortsätta med moderna och streetdance ska jag nog hoppa upp på nivå 2. Jag vill ha kvar Amanda som lärare, dvs om hon blir kvar, men vill jag utvecklas så lär jag ju hoppa upp en nivå. Sen får vi se om jag kanske börjar med nån till dans. Kanske ragga. Eller streetjazz. Tror mer på ragga isf. Men de får vi se hur de blir, nu ska jag sova.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0