Jobbvecka check

Äntligen är min 6-dagars jobbvecka över, så skönt :D Man är ju som en zombie hela veckan, jobbar och däckar direkt man kommer hem, är vaken en lr några få timmar, och sen sova igen. Inget liv alls. Men veckan har gått ganska snabbt iaf som tur va :) Idag kändes som om de skulle bli en seg dag på jobbet. Först skulle jag köra heldag på SF (Service Färsken). Men prick klockan sju fick både jag och Modin meddelande om att vi båda skulle byta till expedition på färsken. Modin blev mindre glad, för mig spelade de ingen roll. Hann köra några få ordrar och även två ordrar på julslingan, som jag faktiskt gillade att köra på :) Lite annorlunda att köra på pall på färsken. Men där blev jag inte långvarig :P Efter frukost fick Stefan tag på mig och Modin och så fick vi köra specialuppdrag på service inne på kol. Vi skulle flytta pallar från KB 80-124 till andra gångar. Tror vi flyttade runt 70 pallar på 2,5 tim. Efter de fick jag köra SF. Så jag avslutade dagen med de jag egentligen skulle ha kört hela dagen. Min dag gick iaf snabbt :)

Men men, nu ska jag kolla på film ett tag innan sovdags.


Jordin Sparks - Don't Let It Go To Your Head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0