Julklappar: check

Idag blev jag klar med alla julklappar :D Riktigt tidigt faktiskt. Iaf för att va mig. Förra året blev jag klar typ två dagar innan jul eller nåt. Men i år tog jag tag i de i tid. Så nu kan jag bocka av köpa julklappar på min lista.

Nej, nu ska jag sova. Är grymt trött. Igår sov jag fyra timmar efter jobbet, från 18-22. Var vaken en timme och somnade om igen sen, så jag va skapligt pigg på jobbet idag. De händer inte särskilt ofta. Väldigt sällan faktiskt. Dansuppvisning + fest + jobba blev lite för mkt på 3 dagar tror jag :P


BV & Drastic - We Got Them

Kommentarer
Postat av: Elisa

blev nästan klar med julklapparna jag med idag ;D har bara en kvar :)

2009-12-09 @ 22:12:21
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0