Naprapaten

Var till en naprapat idag efter jobbet för att kolla upp min nacke. Har ju haft ont i den i några månader, men hoppats på att de skulle försvinna. Men de gjorde de inte, så mamma tvingade mig att gå idag :P Och tur va de. Han sa att om jag inte hade kommit idag hade jag fått nackspärr om två veckor. Uppenbarligen är min ländrygg sned också så mitt ena ben är kortare är det andra, vilket jag har haft i några år. Han knäckte både rygg och nacke, jävligt skönt efteråt men inte när han gjorde de. Nu har jag dock ont i nacken igen, men han sa att de kunde bli så så jag borde väl gå och lägga mig och vila lite, får se om de försvinner :)

Idag tror jag de äntligen sjönk in va som hände i helgen också. 8 tim tanketid på jobbet gör mkt :P Får se va jag kan åstadkomma imorrn haha. Nej men jag ångrar inget som hände i helgen, de gick bara..jävligt snabbt :P Men nu ser jag fram emot den här helgen, jul och utgång woho.

Puss!


"I need a new beginning, I'm not the girl I used to be."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0