Oplanerade saker

Jag ska sluta planera mina dagar. Dom blir aldrig som jag har tänkt mig ändå. Jag brukar alltid tänka att helgen kommer att bli tråkig och seg när jag jobbar söndagar, de ska jag också sluta tänka. Påminn mig om de. Min helg blev iaf riktigt bra :) Sara, du är bäst :D

Fast nu är jag lite förvirrad, över mig själv mest. Samtidigt som jag känner ja!, känner jag hjälp? Samtidigt som jag vet va jag vill, så vet jag inte alls va jag vill. Samtidigt som jag vet va jag ska göra, vet jag inte alls va jag ska göra. Hur tolkar man de? Stoppa huvudet i en snödriva och tänka "jag ser inte dom, dom ser inte mig."?

Nej, nu ska jag titta lite på film. Dags att ta mig till jobbet igen imorrn. Får se hur länge nacken håller, ska iaf iväg och kolla upp den efter jobbet. Puss!


Jordin Sparks - No Parade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0