Sara 21 år

Idag fyller ju Sara 21 år, grattis! :D Därför va de party igår för henne. Sara kom och hämtade mig vid fyra och så åkte vi hem till henne och åt lite tacos innan vi började dricka lite smått strax innan fem. Liza va den första att dyka upp 1,5h senare, och sen kom även Elisa, Eve och Natalie :D Riktigt kul att träffa alla igen :) Vi lyssnade på musik och spelade Twister, ganska roliga kort blev de. Runt elva åkte vi in till stan, jag och Sara följde me upp och lämnade Liza som skulle hem och sova och sen släppte Saras mamma av oss på stan. Vi gick runt en vända på Hagalund innan vi gick in på S2, där det redan va skapligt mkt folk. Träffade på lite folk jag kände, blev mindre irriterad på en viss kille som kom fram och tjatade om Sara när jag stog och pratade om en viktig sak me en annan kille. Jag knuffade undan honom och sa schas xD Sen fick jag veta en sak som gjorde mig ganska glad :) Men nu vet jag inte riktigt hur jag ska hantera de. Men ah, iaf, en riktigt rolig kväll :)

Idag va jag på hockey me Sara också. Den blev mer spännande än förväntat, så mkt kan jag säga.

Men, nu ska jag fortsätta kolla på tv. Puss!


Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

Kommentarer
Postat av: sara

Helt klart vart det en toppen kväll igår =) och tack alla som var med och gjorde den kvällen till en toppen kväll:D

Hockyen idag var mkt spännande och intressat.. tur att vi åkte dit och kolla säger jag då bara ..!

2009-12-13 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0