Snö :D

Äntligen har de kommit mkt snö, helt underbart :D Blir så mysigt då. Mkt bättre julstämning också :D Får hoppas att den ligger kvar till jul bara. Annars blir jag ledsen. Bara en vecka kvar till jul! Alla julklappar är redan fixade, så skönt. Hatar att springa på Kupolen vid den här tiden. Köer till Påskön och tanter som kör över en me kundvagnar, nej tack. Var dock en vända på Kupolen igår, för att fixa en sista julklapp. Köpte även en tröja och ett par nya skor :D Fast jag egentligen inte behöver nåt av de haha!


Nej, nu ska jag kolla på nån julfilm tror jag :) Lägga mig och vila nacken iaf, illamående och huvudvärk pga den, så jag har inte varit till jobbet idag. Jag pallade fan inte.


Takin' Back My Love - Ciara & Enrique Iglesias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0