This Is The Way We Roll

Haha, jag tror jag va full när jag skrev mitt senaste inlägg. Jag hade inget minne av att jag hade skrivit nåt. Nu börjar jag me fyllebloggning också...Vart ska detta sluta? xD Haha. Har fan inte orkat skriva nåt på en vecka, av olika orsaker. Förra helgen skippar jag, och hoppar till den här helgen :P Igår va de rep för mig me dansen, först Amanda 17.40 sen Ylva 19.40. Egentligen hade jag rep klockan nio med Beat It, men jag smet direkt efter moderna och skyndade hem för att göra mig iordning för gruppfesten hos Isabelle :) Jag kom ner dit strax efter tio, alla va askalas, självklart :P Jag tänkte bara hålla mig till en drink, men detta gillade inte Modin :P Hon började blanda och greja till mig, och sen ville hon även me Nickes hjälp hälla i mig öl. Haha men jag lyckades distrahera dom lite och gömma ölen bakom Isabelles lilla julgran som hon hade på bänken. Modin och Nicke fick leta lite, och de första Nicke gjorde va att kolla i mikron, haha ;) De roliga va ju att jag faktiskt hade tänkt gömma ölen där först. Dom ville även ha me mig ut på stan sen, men jag bestämde mig för att va duktig och gå hem. Va hemma strax innan ett, och sen va de bara att hoppa upp klockan elva och börja dra sig mot dansen. Först va de genrep då vi körde igenom hela programmet, de gick åt helvete, men själva föreställningen gick faktiskt riktigt bra! Fortsatt uppvisning imorrn, skoj som fan :D

Nej, nu ska jag kolla lite på film. Puss!


This Is The Way We Roll - Elephant Man ft. Busta Rhymes & Shaggy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0