Vaccinerad

Just ja, har ju glömt skriva att jag vaccinerade mig mot svininfluensan i fredags. Dom erbjöd de på jobbet, så jag tänkte varför inte. Jag blir inte sjuk så ofta, men närjag väl blir sjuk så brukar jag bli helt däckad. Med andra ord, får jag svininfluensan lär jag väl hamna på sjukhus. Jag visste att sprutan kunde ge vissa biverkningar, men jag tar hellre dom än själva influensan. Som att välja mellan pest lr kolera ungefär. Dock slapp jag dom flesta biverkningar. Ingen feber lr nåt sånt. De enda jag har råkat ut för är att jag har ont i armen och området alldeles under nålsticket har nu svullnat upp och blivit varmt. Förklarar varför jag har ont :P Men annars, nada. Så jag är iaf glad att jag tog den :D Men med min tur nuförtiden lär jag väl bli sjuk innan vaccinationen har hunnit verka :P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0