Visning igen...

Ska på lägenhetsvisning me Sara snart, får se om de faktiskt är visning den här gången. Litar inte till 100% på de :P Men skadar inte att åka dit och kolla iaf, även fast jag inte hade nån som helst lust att ge mig ut kylan. Kände mer för att ligga och halvsova framför tv:n. Jag är så sjukt trött. Fick gå upp 03.30 imorse och sen gå ner till jobbet halv fem. Apkallt, även i ICA kläderna. Tack gode gud för att jag fick sluta 09.15 igår iaf :) Kunde ha fått sluta så tidigt idag me, men bestämde mig för att va duktig och stanna kvar, vilket jag fick fan för. Tog inte lång tid innan jag åkte in på grönan. Men men, nu lär jag dra. Puss!


"Just come with your heart and leave the rest to me, I promise you I will be your cure."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0