American take away

Idag va jag på American Take Away me Becka, Liza och Eve :D Sjukt gott. Tog en pizza me kyckling och curry <3 Måste lätt dra dit under P&L, om de inte är kö till Tahiti. Vi satt och pratade lite, sen åkte Eve hem och jag, Becka och Liza gick till Kupolen. Vi shoppade lite, jag köpte ingenting, och sen köpte vi glass på Ica och åkte hem till twinsen :) Vi kollade upp lite om P&L och pratade lite mer, innan jag gick hem runt halv elva. Stackars Becka som hade jobbat va så trött att hon somnade i Lizas säng och började snarka. Men de va kul iaf :D

Nej, nu ska jag lägga mig och kolla lite på film innan jag ska sova. Jobbar 14.45-23.30 imorrn. Kommer bli en lång och dryg dag känner jag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0