Chicken och yoghurt

Jobbet idag gick snabbt som fan. Förutom när burarna tog slut och man fick sitta och stirra in i väggen i en halvtimme. Klarade alla ordrar typ 10-15 min under anslagen tid, beroende på hur långa dom va. Dom längre körde jag på halva tiden. De är både patetiskt och roligt, mest patetiskt, att jag är snabbare dom dagarna *censur* jobbar. Men extremt bra för mitt ackord (Y) Hände en ganska rolig grej också, lr egentligen två, men den andra tänker jag inte berätta om. En tjej skulle köra förbi mig, men tog ut svängen för mkt och körde på en pall me yoghurt. Hon krossade en yohurtförpackning och de bara flög yohurt i hela gången. Jag såg yohurten komma flygandes emot mig genom luften, men inte tänkte jag på att springa heller xD Nej då, jag stog kvar på trucken. Men genom nåt under så fick jag ingen yoghurt på mig. Trucken tog smällen. Och den fick en ny fin färg också.

De ska va nåt jippo i Bodegan i Falun på lördag. Typ lite wakeboardtävlingar, grillfest och musik me flera Dj's. Lät ganska kul faktiskt, funderar på om jag ska gå :P Jag har ingen skjuts, men buss funkar väl alltid. Nån som vill hänga på? xD Biljetter kostar 200kr.

Jag är så irriterad på mig själv just nu. Hade flera chanser idag, men sa jag nånting? Nej då. Jag höll käften. Som vanligt. Kan visst bara prata när jag är full verkar de som. Sara hade rätt. När de gäller allt. Bara så att du vet, Sara ;P

Ne, nu ska jag sova. Lr kolla på film tills jag somnar. Har fortfarande inte varvat ner efter jobbet.

Puss.



Kommentarer
Postat av: Elisa

Ja det är ju falukalaset å i helgen :P tur du slapp få yoghurten på dig ;)hehe

2009-06-03 @ 22:40:10
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: sara

heheh okej tack..;P

2009-06-04 @ 11:28:20
Postat av: Eve

haha men du vill väl impa lite omedvetet xD

2009-06-04 @ 17:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0