De blir aldrig som man tänkt sig

Idag hade jag tänkt slappa och åka ner på friskis, men först kom jag på att jag skulle hänga på pappa på Bragematch, så där rök friskis. Sen ringde Kåla och frågade om jag kunde komma in och jobba. Jobbade 12-17. Fem timmar utan nån paus tog knäcken på mig. Fyfan va trött jag va i slutet. Dom sista ordrarna tog år, även fast båda killarna jobbade. Så seg va jag. Fick ont i knäet efter ett tag också :S Och jag har fått ont i armbågarna igen. Hur drygt som helst.

Men slut på klagade! Imorrn blir de party :D Förfest hos Elisa, sen vet jag inte så mkt mer :P På lördag skulle jag på skank day out, men vet inte hur de blir me de nu. Får väl åka dit själv annars. Är ju van vid att få göra allting själv så :P Så först blir de nog att åka till jobbet och hämta mitt schema, senil som man är så glömde jag hämta de idag. Sen blir de nog att åka till stan :)

Men nej, nu ska jag kolla på film innan jag blir alltför irriterad. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0